هر آنچه باید در مورد شرکت سیماران بدانیم

شرکت سیماران

تاریخچه شرکت سیماران

شرکت سیماران با نام تجاری صنایع الکترونیک سیماران از سال 1350 به صورت سهامی خاص توسط دکتر کلباسی شروع به فعالیت کرد، این شرکت پس از مدتی موفق به اخذ پروانه تولید از وزارت صنایع شد و پس از آن جهت پیشبرد هرچه بهتر اهداف خود و برای انتقال تکنولوژی به دنبال اخذ نمایندگی مسیر خود را به سمت کشورهای اروپایی هموار کرد و به سرمایه گذاری مشترک با آنان پرداخت.

وب سایت رسمی شرکت سیماران

امروزه صنایع الکترونیک سیماران به عنوان تولید کننده آنتن های مرکزی، دزدگیر های اماکن، آیفون های صوتی و تصویری، یو پی اس ها، درب های اتوماتیک، سیستم های اعلام حریق و دوربین های مداربسته شناخته می‌شود.

شرکت سیماران با در اختیار داشتن مهندسین مجرب و ماشین آلات مدرن و بروز، تجهیزات پیشرفته برای کنترل کیفیت در سالن های تولید خود به مساحت بیست هزار متر به یک رقیب جدی برای دیگر تولید کنندگان نه تنها در ایران بلکه در خاورمیانه بدل گشته است.

از جدید ترین فعالیت های این شرکت می‌توان ورود به بازار محصولاتی همچون لوازم خانگی، سیستم های مبتنی بر RFID، سیستم های هوشمند سازی ساختمان، لامپ و تجهیزات روشنایی نام برد.

تاریخچه آیفون های تصویری سیماران

تولید درب بازکن های الکتریکی این شرکت ابتدا با آیفون های صوتی آغاز شد و به تدریج با تکیه بر دانش فنی و همت مدیران این مجموعه به سمت تولید آیفون های تصویری سیماران پیش رفت؛ آیفون های اولیه تولید شده توسط این شرکت از نوع سیاه و سفید بود که تصاویری با کیفیت بالا نمایش می داد، اما تصاویر ایجاد شده بدون رنگ و به صورت سیاه و سفید دیده می شد. با پیشرفت روز افزون تکنولوژی انواع آیفون تصویری رنگی سیماران نیز به بازار عرضه شد.

آیفون تصویری سیماران یکی از نوآورانه ترین محصولات در کشور می‌باشد تنوع بالای این محصولات باعث شده که شرکت سیماران جایگاه بالا و مناسب در میان رقبا داشته باشد.

نمایندگی آیفون سیماران

شرکت سیماران به جهت ارائه خدمات پس از فروش بهتر و ارائه خدمات گارانتی سریعتر به مشتریان خود در سراسر کشور افراد معتبری را بعنوان نمایندگی سیماران در آن شهر معرفی کرده. نمایندگان سیماران در سراسر کشور خدمات پس از فروش آیفون های تصویری را به بهترین شکل ممکن به مشتریان ارائه می دهند. در صورتی که آیفون سیماران دچار مشکل شد کافی است یک تماس تلفنی با یکی از نمایندگان آیفون سیماران بگیرید. مجموعه سه تن الکترونیک نماینده شرکت سیماران در استان قم نیز همواره در تلاش است تا بهترین خدمات را به خریداران و همکاران محترم ارائه دهد.

خدمات تعمیر آیفون سه تن الکترونیک

خرید آیفون تصویری سیماران

جهت خرید آیفون های شرکت سیماران میتوانید به فروشگاه آنلاین سه تن الکترونیک یا به صورت حضوری به فروشگاه این شرکت به آدرس : قم، 45 متری عماریاسر، بین کوچه 6 و 4 پلاک 10 مراجعه نمایید

تماس باما : 37751160 – 025

سبد خرید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.