آیفون تصویری دوسیم

آیفون تصویری دو سیم

آیفون های تصویری دوسیم همانطور که از اسمشان پیداست به طورمعمول با 2 سیم نصب می شوند. دوسیم بودن این محصول باعث کاهش بسیار زیاد سیم کشی و هزینه آن، قابلیت خوانایی با سیم کشی های آیفون های قدیمی و نصب بسیار سریع و راحت تر آن می شود. آیفون های تصویری دو سیم را در ایران فقط شرکت تابا تولید می‌

ویژگی های آیفون تصویری دوسیم

  • قابلیت استفاده دو سیم در آیفون تصویری
  • مجهز به مانیتور لمسی
  • قابلیت زوم کردن تصاویر
  • قابلیت ارتباط داخلی بین واحد های دربازکن تصویری
  • مجهز به منوی فارسی و انگلیسی
  • سیم بندی خاص و راحت
  • سهولت در رابط کاربری
  • دارای حافظه فیلم برداری و عکس برداری

آیفون تصویری با قابلیت دوسیم

دارای قابلیت نصب به صورت دو سیم می باشد که این قابلیت هزینه کمتری را برای خریدار را فراهم می آورد و علاوه بر آن با دوسیم کردن همچنان می توانید از تمامی امکانات استفاده نمایید که حافظه، صفحه لمسی، ارتباط با پنل و… از جمله ویژگی این امکانات می باشند.

ارتباط داخلی بین

از قابلیت های مخصوص این آیفون تصویری ارتباط داخلی واحد های یک ساختمان می باشد که برای ساختمان های با طبقات بالا مناسب می باشد که میتوان با وارد کردن شماره واحد مورد نظر به سرعت از طریق آیفون های تصویری نصب شده در واحد با آنان ارتباط صوتی بگیر ید.

رابط کاربری آسان

هیچ دکمه ای ندارد وبا لمس صفحه نمایش منوی اصلی آیفون به نمایش در خواهد آمد دکمه های لمسی آیفون به گونه ای طراحی شده اند که استفاده از آن با کمی فشارممکن می باشد.

همچنین لازم است بدانید که با دست خیس هم می توانید با صفحه لمس آن کار کنید.

دارای حافظه داخلی

آیفون تصویری دارای صفحه نمایش 7 اینچ می باشد که از وضوح و شفافیت قابل توجهی برخوردار است باید افزود که این آیفون تصویری دارای صفحه نمایش رنگی ال ای دی میباشد که به زیبایی و قابلیت این آیفون تصویری افزوده است.

این آیفون تصویری دارای قابلیت کاملی است یکی از این قابلیت ها داشتن حافظه است این محصول می تواند تا 200 عدد عکس را به راحتی ذخیره نماید.

صفحه نمایش لمسی

صفحه لمس یکی ازویژگی هایی می باشد که برای آیفون های تصویری خیلی مهم می باشد،.واین صفحه نمایش تصاویر را با وضوح بالا و بهترین کیفیت نمایش میدهد.

سبد خرید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.